W związku z zaistniałą sytuacją epidemiczną w kraju i ograniczeniem funkcjonowania szkoły informujemy, że wnioski o przyjęcie do szkoły należy składać tylko za pomocą poczty elektronicznej.

Wypełniony komputerowo wniosek o przyjęcie do szkoły należy przesłać do dnia 8 maja 2020 r. na adres sekretariatu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W chwili obecnej możliwe jest przesłanie wniosku bez złożonych podpisów rodziców (opiekunów prawnych) kandydata oraz bez zaświadczenia lekarskiego.

Zaświadczenie lekarskie oraz podpisy na wniosku będzie można uzupełnić w terminie późniejszym, o którym Państwa poinformujemy.

 

Wniosek o przyjęcie do szkoły I st. - do pobrania

Wniosek o przyjęcie do szkoły II st. - do pobrania

Informacje o szkole i terminy działań rekrutacyjnych - do pobrania