Szanowni Państwo!

Z uwagi na problem z przesłanymi wnioskami o przyjecie do szkoły, prosimy o zapoznanie się z instrukcją:

1. Wniosek należy wypełnić komputerowo.

2. Przed wysyłką wniosek należy zapisać na dysku komputera (wniosek nie jest drukiem online, a jedynie tzw. pdf - edytowalnym).

3. Przed wysyłką należy sprawdzić poprawność danych w wypełnionym i zapisanym wniosku.

4. Wypełniony komputerowo wniosek o przyjęcie do szkoły należy przesłać do dnia 8 maja 2020 r. na adres sekretariatu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

5. W chwili obecnej możliwe jest przesłanie wniosku bez złożonych podpisów rodziców (opiekunów prawnych) kandydata oraz bez zaświadczenia lekarskiego.

Zaświadczenie lekarskie oraz podpisy na wniosku będzie można uzupełnić w terminie późniejszym, o którym Państwa poinformujemy.